25. siječnja 2009.

FBI rukavice: Fantazija od gljiva


Kada sam prvi put ušla na Gagin blog Iz moje kuhinje bilo je to za mene pravo otkriće. Naime, upravo je taj blog odabran da ovog mjeseca bude pod inspekcijom u igri FBI rukavice koju je osmislila Maja sa bloga Cooks and Bakes. Gagin je blog zaista bogat raznovrsnim receptima među kojima svatko može naći nešto po svom ukusu. U tome je i bio moj glavni problem. Naime, pronašla sam toliko mnogo finih recepta da jednostavno nisam znala kojeg da isprobam. I taman kad bih konačno donijela odluku, naišla bih na neki od Vaših postova posvećenih ovoj igri i otkrila još divnih Gaginih recepata. I opet sam bila na početku... To je tako trajalo gotovo čitav mjesec :)


Tada je Marija sa bloga Palachinka objavila jedan u nizu njenih krasnih postova posvećenih ovoj igri koji me je opčinio. Riječ je o Mushroom Fantasy, receptu sa Gaginog bloga, kojeg je Marija napravila i sjajno prezentirala, a koji je meni iz nekog razloga promakao u mojoj ranijoj istrazi i pretraživanju Gaginih recepata. Onog trena kad sam ugledala Marijine predivne fotografije i pročitala recept, sve dileme su nestale i odlučila sam i ja isprobati Gaginu Fantaziju od gljiva.


Moram priznati da je ovo jelo zaista prava fantazija, pogotovo za nekog tko obožava kombinaciju piletine i šampinjeona, kao ja. Recept je jako jednostavan i brz, a jelo jako dekorativno, zanimljivo i ukusno. Nisam požalila ni trena što sam na kraju od svih silnih recepata odabrala baš ovaj. Moram još samo napomenuti da sam koristila pureću šunku, umjesto kačkavalja upotrijebila sam gaudu, a prije pečenja sve sam posipala sa malo parmezana. Osim toga, recepta i načina pripreme sam se držala u potpunosti. No, budući da u originalnom receptu ne piše točna količina gljiva i vode, za tim sam se mjerama povodila za Palachinkom i mjerama koje je ona navela u svom postu.

Ako volite kombinaciju piletine i šampinjona, svakako preporučam da isprobate ovaj odličan recept.




Related Stories Widget by LinkWithin

Broj komentara: 16:

  1. Ovo sad ispade FBI level II :))) Super, mnogo me raduje da je igra zazivela i da se ovako lepo druzimo.

    A odabrano jelo - stvarno je fantazija, ni ja ovo nisam primetila pretrazujuci Gagin blog, ko ce se skoncentrisati da iscita 900+ recepta?! Ali svakako moram da isprobam jednom prilikom...

    Pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  2. baš fini ručak, odlična kombinacija sastojaka :o)).. a što se tiče Gaginog bloga zaista je jako teško odabrati jelo..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ja nisam ovo primijetila na blogu. Odlična kombinacija. Svidja mi se jako!

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam ovo jelo tek kod Marije snimila i isto tako poželila napraviti jer izgleda super a i sastojci su koje volimo svi:)
    btw. ovih pusuda u kojoj si pekla sam nakupovala (znaš i sama di:)) svake vele i boje baš su mi simpatične a i jela se u njima izvrsno ispeku (zapeku).

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod mene na blogu ste verovatno videle da imam i kategoriju gde drugi "kuvaju". Ne objavljujem samo jela koja ja pravim i isprobavam. Tako je i sa ovim jelom. Marija, moja forumska drugarica inače stvarno ima puno jako dobrih recepata. uskoro će nam se pridružiti u ovome što mi radimo, pa ćete se uveriti i same.
    Inače.. fotke su super!!

    OdgovoriIzbriši
  6. i ti palachinka ste me odusevile fotografijama i izvedbom ovog jela. krasno.:))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam jos pod utiskom ovog jela, mnogo je dobro. Sličice su kao i obično fenomenalne! Nego, mnogo je slatka ova posuda u kojoj si pekla :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @nlo, hehe...meni su ove posude preslatke...inače obožavam sve na točkice i i sto si kompletiram jedan set ;)
    @Gaga, primijetila sam da ovaj recept nije originalno tvoj, ali nisam bila sigurna je li ga objavio netko drugi ili si ga ti isprobala po tuđem receptu i onda sama objavila...budući da sam ovo jelo vidjela kod Palachinke, pretpostavila sam da je ovo drugo :)
    @Marija, da nije bilo tebe ja ovo jelo ne bih otrkila :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe ste fenomenalno pripremile i fotografisale,ne sumnjam u ukus kada tako odlicno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  10. izgleda mi fenomenalno! obožavam kombinaciju gljiva i piletine... idem pogledati recept! :)
    volim_kuhati

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican recept!
    Fotke su stvarno savrsene!
    Mene interesuje kojim aparatom je slikano i da li su slike naknadno doradjivane!

    OdgovoriIzbriši
  12. @Anonimno, hvala! Fotkano je aparatom Pentax k10d, a fotke uglavnom samo cropam (režem), popravim kontrast i smanjim...to je sva obrada :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlučila si se za super jelo koje ja nisam ni primjetila na Gaginom blogu. Eto tako sam zhvaljujući tebi otkrila još nešto što bi rado probala:)
    Jako lijepo izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti puno!!!!
    Moracu da vezbam sa slikanjem,koliko god mi bio dobar aparat ne znam da napravim tako dobre slike!!!
    Tvoje su savrsene!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. врло занимљиво, хвала

    OdgovoriIzbriši