23. ožujka 2009.

Krem juha od mrkve


Ajme, koliko nas je! ide dalje. Ovu popularnu igru pokrenula je Moonson, a ovog mjeseca naša je domaćica Branka sa bloga Dvi ribe, dva kumpira. Kao temu Branka je odabrala ljutu papriku. Nakon dugog razmišljanja, ljutu sam papriku odlučila ukomponirati u krem juhu od mrkve. Nekako mi se činilo da će se lagana slatkoća mrkve jako dobro složiti sa ljutom paprikom. I nisam pogriješila. Juha je bila odlična, a posebno se svidjela mojoj jačoj polovici koja voli sve što je ljuto i/ili pikantno. :)



Sastojci za 4 osobe...


400 g mrkve
1 manji korijen peršina
vezica mladog luka (oko 4 komada)
2 crvene ljute paprike
2 režnja češnjaka
700 ml povrtnog temeljca (ili vode)
150 ml vrhnja za kuhanje
nekoliko kapi tabasca
sol, papar, chili u prahu
nekoliko listića svježe kadulje


Mladi luk sitno nasjeckajte i kratko ga pirjajte na malo maslaca. Dodajte mu mrkvu i korijen peršina narezane na kolutiće, te sitno sjeckane ljute paprike. Posolite i popaprite te pirjajte na laganoj vatri oko 15 min. Po potrebi dodajte malo vode da se ne prima za dno posude. Potom dodajte sitno sjeckani češnjak i listiće kadulje. Čim češnjak zamiriši dolijte temeljac i kuhajte dok mrkva ne omekša.


Juhu maknite s vatre i propasirajte. Potom vratite na vatru, dodajte vrhnje za kuhanje, chili u prahu i tabasco po ukusu te kratko prokuhajte.

Juhu poslužite uz dodatak vrhnja za kuhanje (ili kiselog vrhnja) i par kapi tabasca.



Related Stories Widget by LinkWithin

Broj komentara: 15:

  1. evo i mene:), krana ti je juhica, sigurno cu probati jer sto ljuce to bolje u nasoj kuci...fotke prelijepe kao i uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  2. divne fotke i divna ukusna zdrava juhica...a ova kantica sa mrkvicama mi je preslatka, vidjela sam negdje sličnu i baš je htjedoh kupiti jer volim takve stvari..:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pelepa fotografija! Potseca me na Saru Kej :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne fotografija, ono sto me je odusevilo jeste, blestave boje juhe i tanjira, a ostalo je u nekakvom arhaicnom stilu, presavrseno :)...
    Vanylica...

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da mi je juha od mrkve najdraža od svih juha. :)
    Tvoja krasno izgleda, kao i obično. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. znam da vec imas nagradu lemonade award, ali meni je tvoj blog genijalan i zelila sam da i od mene dobijes nagradu :)
    sanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno prelepo. Ne da si je lepo nasarala, svaka cast. Ja vec vidim sebe kako sipam (i jedem) treci tanjir ne bih li uspela da "isprskam" nesto ovako zanimljivo ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo mi je savrseno,
    bas krasno :)))
    Ja mislim da bih ja uzivala u ovom :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno! Jako volim krem juhice, ali od mrkve nisam nikada radila. Morat ću isprobati. Fotke su genijalne!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prije svega moram phvaliti fotke. Ne da su dobre, nego su fenomenalne. Boje, dekoracija...sve...! Bravo. Što se pak juhice tiče, ma po ovome kako izgleda, nema šanse da nije super. Probat ću, samo bez ljutih dodatka jer ja i moji ukućani ne volimo ljuto. Sve ti je za čistu 5-icu!

    OdgovoriIzbriši
  11. obozavam juhu od mrkve, a ova tvoja djeluje krasno, svaka pohvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. obozavam krem juhice. ova tvoja izgleda tako glatka...:)
    krasne fotke kao i uvijek.
    sudjelujes li u ovomjesecnom click competition?
    hajde nemoj spavati na lovorikama.:P

    OdgovoriIzbriši
  13. kako mi je samo promakla ova juhica?! :) prekrasna je... sviđa mi se što je ljutkasta :) a fotke kao i uvijek - mrak!

    OdgovoriIzbriši