23. listopada 2008.

Punjena piletina u umaku od tikvica i mascarponea


Moram priznati da se meso ne nalazi tako često na našem meniju. Ne zato što ga ne volimo. Baš naprotiv, nikada neću odbiti fino pripremljeno meso, bilo da se radi o piletini, teletini, pa čak i svinjetini. Zapravo, ni sama nisam sigurna zašto je meso pomalo zanemareno u našoj prehrani. Vjerojatno zato što ja hladnjak uvijek prenatrpam raznim povrćem kojeg u kratkom roku treba potrošiti, pa ponekad zaboravim da bi uz njega fino sjeli neki dobri odresci. Još je jedan razlog činjenica da ja u principu gotovo nikad unaprijed ne planiram što ću kuhati. Kuham impulzivno, koliko god da to čudno zvučalo. Ponekad to uopće nije praktično jer u zadnji čas shvatim da mi nedostaji neki sastojak, ali to je već druga priča. Ponekad kada i isplaniram ručak unaprijed, taj dan ustanovim da mi se zapravo to uopće i ne jede. Budući da meso treba izvaditi iz zamrzivača dan ranije tu nastaje problem.


Jučer sam bila u nabavi i slučajno sam spazila piletinu. Automatski sam ju utrpala u košaricu iako nisam baš bila sasvim sigurna što ću točno s njome. Na putu kući sam se sjetila da imam ostatke mascarponea u hladnjaku i ideja za ručak bila je rođena. Iskombinirala sam još nekoliko sastojaka i dobila ove ukusne pileće smotuljke u kremastom umaku.



Sastojci...


Pileći smotuljci:
4 veća pileća odreska
40 g tikvica
40 g vratine (ili šunke)
2 žlice mascarponea
2 listića svježe kadulje
sol i papar

Odreske stanjite batom za meso te ih posolite i popaprite. Tikvice i vratinu narežite na tanke prutiće. Mascarpone posolite i popaprite, dodajte mu sitno sjeckanu kadulju i izmiješajte. Svaki odrezak premažite sa mascarponeom, zatim na njega složite po nekoliko prutića tikvica i vratine. Odreske pažljivo zarolajte i pričvrstite ih čačkalicom. Na malo maslaca popržite smotuljke sa svih strana dok ne porumene, a zatim ih izvadite na topli tanjur.


Umak od tikvica i mascarponea:
1 velika tikvica
5 žlica mascarponea
100 ml vrhnja za kuhanje
100 ml bijelog vina
3 listića svježe kadulje
muškatni orašćić
sol i papar


Tikvicu narežite na tanke kolutiće i popržite ju na istoj masnoći na kojoj se pekla piletina. Mascarpone i vrhnje za kuhanje izmiješajte sa pjenjačom tako da razbijete sve grudice pa ga dodajte tikvicama. Posolite i popaprite, zalijte vinom, dodajte cijele listiće kadulje i malo muškata te kuhajte dok alkohol ne ispari. Zatim u umak vratite piletinu i sve zajedno kuhajte još 5-10 minuta.


Ovo brzo i kremasto jelo poslužite uz rižu ili tjesteninu i čašu bijelog vina.


Related Stories Widget by LinkWithin

Broj komentara: 11:

  1. jeee, napokon nešto mesnato, a ja sam mislila da ti živiš samo od slatkog i povrtnog (iako ni tu nema ništa loše) :) ovi smotuljci su mi predivni... ovakvu hranu bih mogla jesti svaki dan i nikad mi ne bi dosadila :)
    Volim_kuhati

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako fino, jednostavno, brzo...ma savrseno... a fotografije prelepe... celim aranziranjem digla si ih na novi nivo i zaista su prelepe...svi ti detalji sve... ma znas ti vrlo dobro sta ja mislim o svemu sto napravis ali ja ipak da se javim da znas da sam tu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod nas je meso rezervirano za pse, mi smo zadovoljni i kostima, ako ih ostane :)
    Šalim se naravno, ali odavno meso nije svakodnevno ni na našem stolu. Kad čovjek otkrije svijet povrća i začina, na prehranu se gleda drugačijim očima. S ribom je drugačije, ona je zastupljenija, meso kako rekoh, rjedje, 2 do 4 puta mjesečno, i to slično pripremljeno, kao ova tvoja delicija.
    Fotke, kao i uvijek, savršene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Već sam sinoć bila napisala komentar, ali ga nisam uspijevala poslati. Savršen ručak, ako se mene pita. Meso najviše volim pripremljeno na način sličan ovome, piletina, povrće, sir... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @volim_kuhati, hehe...pa i nisi puno pogriješila :)
    @maslinka, hvala ti puno...sva sam se zacrvenila :)
    @studena, drago mi je da nisam jedina...obično kad kažem da meso jedemo jednom tjedno svi se zgražaju :) a što se ribe tiče, mi smo u tom pogledu pravi kontinentalci i nismo neki obožavatelji...
    @vali, drago mi je da ti se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Po mom ukusu,odlicna si i u slanim i u slatkim jelima!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. monchi, ovo ti je predivno, kao i svi tvoji recepti, a i blog!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, moj je teški mesožder i nije mu ručak ručak ako nema mesa! ovo izgleda extra!

    OdgovoriIzbriši
  9. @vera, hvala :)
    @netherland, drago mi je da si me posjetila :)
    @nlo, ja imam sreću što ovaj moj nije zakleti mesožder :))

    OdgovoriIzbriši
  10. bas si dobro ovo napravila:) jednom sam pravila slicno gdje sam piletinu punila spinatom i prsutom. a bas mi se svida kombinacija sa tikvicama. probacu:))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo mora biti jako fino! Mljac! Pozdrav ti ostavljam!

    OdgovoriIzbriši