24. veljače 2009.

Click: sir

I ovoga sam mjeseca odlučila sudjelovati u foto događaju sa bloga Jugalbandi pod nazivom Click: the photo event.


Click je mjesečni foto natječaj vezan uz hranu i piće, a svakog se mjeseca odabire jedna tema koja treba biti zajednička svim prijavljenim fotografijama. Nakon što svi radovi pristignu, žiri koji se sastoji od nekoliko istaknutih food bloggera i fotografa odabire pobjednike u nekoliko kategorija. Tema za mjesec veljaču jest sir/tofu, a više o samoj temi i pravilima možete vidjeti ovdje: Click: February 2009.

Isprva nisam planirala sudjelovati, ali na kraju sam se predomislila i odlučila poslati slijedeću fotografiju pod nazivom Garlic croutons with cheese.

Garlic croutons with cheese

Naime, od starog kruha sam pomoću kalupića izrezala željene oblike, prelila sam ih sa par kapi maslinovog ulja, natrljala češnjakom, posula parmezanom i začinskim biljem i zapekla u pećnici. Na svaki krušćić sam stavila tanku krišku sira koju sam također izrezala pomoću kalupića za kekse. I to je čitava filozofija :) Vrlo jednostavno, a jako efektno i ukusno.


Evo još par fotki iz istog photo sessiona...




Related Stories Widget by LinkWithin

Broj komentara: 16:

  1. Lijepo, puno sreće ti želim i u ovom krugu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne su sve, verujem da je bilo tesko odluciti se samo za jednu...
    Mnogo srece ti zelim...
    Vanylica

    OdgovoriIzbriši
  3. baš odličan recept, ja slično napravim, ali izrežem u pravokutnike, ovo je još štosnije :)..lijepe fotke, i sviđa mi se novo ruho stranice :)
    sretno!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno! I ukusno, naravno! Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  5. I taj super zalogajčić poslužila uz sekt :)
    Odlične fotke, sretno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. drago mi je da si odlucila sudjelovati opet jer su ti fotke super.:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su fotke ali ipak mi je ova zadnja favorit:) ne razlikuje se puno od ove koju si poslala osim u pozadini:))
    Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Strecno! Svidjaju mi se krutoncici. A ono penusavo vino u pozadini ide savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajno izgledaju,divne slike i good luck!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. cestitke monchi na ulasku u izbor host pic. sretno!:)

    OdgovoriIzbriši
  11. @bee, thank you for giving me the opportunity to participate in your great event :)
    @monsoon, hvalaaa! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Monchi cestitke na trecem mjestu.:)

    OdgovoriIzbriši