31. srpnja 2010.

Zobena kaša sa šumskim voćem/ Mixed Berry Oatmeal Porridge

Please scroll down for English.


Doručak je najvažniji obrok u danu. Sigurna sam da to svi dobro znate. A znate li zašto je kvalitetan i hranjiv doručak važan? Sigurna sam da znate i to, ali nije na odmet da ponovimo. Doručak osigurava energiju potrebnu za početak dana, poboljšava pamćenje, razumijevanje i pridonosi boljem raspoloženju. Tijekom noći naše se rezerve glikogena razgrađuju kako bi se osigurala glukoza potrebna našem organizmu, a doručak omogućava popunjenje ispražnjenih rezervi glikogena i osigurava energiju za jutarnje i dnevne aktivnosti. Jeste li znali da je redovito doručkovanje poželjna prehrambena navika te da su osobe koje redovito konzumiraju kvalitetan jutarnji obrok mnogo aktivnije i produktivnije, kako mentalno tako i tjelesno? Sigurno jeste. Sve to mi jako dobro znamo, no pridržavamo li se toga? Ja doručkujem svako jutro. A vi?


Još prije 4 godine, riječ doručak nije postojao u mom vokabularu, a kamoli u dnevnoj rutini. Tada sam u sklopu takozvane UN dijete bila primorana steći do tada nepoznatu i stranu naviku. Sjećam se da je za doručak bilo dopušteno samo voće i sjećam se svoje reakcije, šoka i nevjerice. Ma kako da nakon dvije šalice jutarnje turske kave pojedem 2 jabuke?! Nije bilo lako, ali već nakon prvih tjedan-dva, organizam se prilagodio i ubrzo sam postala ovisna o doručku. Kasnije, kad sam završila s programom dijete zadržala sam tu naviku. Neko vrijeme i dalje sam jela samo voće. Na neki neobičan način voće, posebice jabuke, mi je savršeno odgovaralo kao jutarnji brok. Osvježavajuće, hranjivo, blagotvorno za moju inače osjetljivu probavu. Tada sam polako počela eksperimentirati i sa jogurtima, sjemenkama, orašastim plodovima. Prije otprilike godinu dana, intenzivno sam se počela baviti fizičkom aktivnošću (jutarnje rolanje i večernje trčanje) i moj je organizam ujutro zahtijevao nešto malo konkretnije od voća i jogurta. Prebacila sam se na žitarice i razne kupovne pahuljice, sve dok nisam negdje pročitala kako su kupovne pahuljice krcate velikim količinama soli i šećera, što ih čini više nezdravima nego zdravima. Tada sam se odvažila napravila domaći müsli (zapravo granolu) koji smo redovito žvakali svako jutro, a čiji recept mi još uvijek čami negdje u draftu. Svaki put bih dodala neko drugo voće ili različitu kombinaciju voća, sjemenki i začina i tamanili smo ih na dnevnoj bazi. Ja s jogurtom i svježim voćem te dodatkom cimeta, a bolja polovica onako vulgaris iliti samo s mlijekom, bez specijalnih kerefeka. Kad nam je to dosadilo prebacili smo se na prepečenac i domaće pekmeze ili med te šalicu mlijeka ili čaja. I to je bilo ukusno. A onda sam otkrila zobenu kašu i više ništa nije bilo isto. Više ne radim domaće pahuljice, više ne mažem med na prepečenac. Zobena kaša za mene je ultimativni doručak. Jeftin, brz, topao, hranjiv i, što je vrlo važno, potencijalno vrlo raznovrsan i nevjerojatno ukusan. Ali, to nije sve. Zobena kaša, zobene pahuljice i zob uopće, najzdraviji su mogući izbor jutarnjeg obroka jer sadrže obilje vitamina, minerala i mnogih drugih vrijednih sastojaka te su stoga vrlo važne u održavanju našeg zdravlja.


Zobene pahuljice već su dugo vremena poznate po brojnim pozitivnim svojstvima za naše zdravlje. Istovremeno su vrlo jeftine, lako dostupne i jednostavno se uključuju u prehranu. Zob je odličan izvor kompleksnih ugljikohidrata koji se postupno probavljaju i osiguravaju vam dugotrajnu energiju. Osim toga, zob sadrži dva puta više proteina od smeđe riže i ima najbolji omjer esencijalnih aminokiselina od svih žitarica. Bogat je izvor vitamina, prije svega B-kompleksa i E vitamina, te minerala poput magnezija, kalcija, željeza, kalija, cinka i selena. Dodatna prednost je i visok sadržaj vlakana, posebno je važan beta-glukan koji spada među topiva vlakna i utječe na reguliranje visine kolesterola u krvi. Dakle, zob pomaže u snižavanju lošeg kolesterola (LDL) bez da smanjuje dobar kolesterol (HDL) pa samim time i sprečava bolesti srca i krvnih žila. Osim toga, zobene pahuljice, a samim time i zobena kaša, nezamjenjive su u prehrani dijabetičara. One spadaju u hranu niskog glikemičkog indeksa što znači da se polako apsorbiraju u krv, stabiliziraju razinu glukoze u krvi i pružaju nam duži osjećaj sitosti.

Hoćete li nakon svega ovoga isprobati zobenu kašu? Toplo vam to preporučam, jer, osim što blagotvorno djeluje na naše zdravlje, ona je i super ukusna. Dodajte joj suhog ili svježeg voća po izboru, zasladite medom ili smeđim šećerom, oplemenite sjemenkama i orašastim plodovima i svako jutro uživajte u novim, raznovrsnim okusima. Poslužite ju kao hranjiv doručak ili zdrav i prirodan desert i vaše će vam tijelo biti zahvalno.


Ovog vam puta predlažem da zobenu kašu oplemenite šumskim voćem i tako svoj doručak učinite još zdravijim. Šumsko je voće odličan izvor prirodnih vitamina, minerala i enzima. Bobice su bogate biljnim fenolima, osobito flavonoidima koji imaju jaka antioksidativna svojstva. Pomažu pri jačanju imunološkog sustava, kod slabokrvnosti i umora, za ublažavanje različitih simptoma alergija i osobama koje su sklone čestim upalama. Bobičasto voće smanjuje rizik od nastajanja nekih vrsta karcinoma, osobito želuca, jednjaka, debelog crijeva i pluća (posebno borovnice i crveni ribiz). Dodate li u kašu i lanene sjemenke koje su bogate esencijalnim masnim kiselinama, vitaminima, mineralima i mnogim drugim hranjivim tvarima, a uz to i pogoduju probavi, dobili ste doista ultimativni doručak.

A što vi doručkujete?


Zobena kaša sa šumskim voćem
za 1 osobu

100 vode
100 ml mlijeka sa 0,9% m.m. (ili sojinog mlijeka)
prstohvat soli
1 žličica meda
1/4 žličice mljevenog cimeta
3 pune žlice zobenih pahuljica
1 žličica lanenih sjemenki
150g šumskog voća po izboru (ja sam koristila borovnice, ribiz i maline)

Za posluživanje
2 žlice tekućeg jogurta
1 žličica grubo sjeckanih badema
malo svježeg voća

Šumsko voće operite i posušite. Nekoliko bobica odvojite za posluživanje, a ostatak lagano zgnječite vilicom.

U manjoj posudi pomiješajte vodu i mlijeko, dodajte prstohvat soli i stavite na laganu vatru te kuhajte dok ne dosegne točku vrenja. Dodajte med i miješajte kuhačom dok se on ne otopi. Potom dodajte zobene pahuljice i cimet, pojačajte vatru i kuhajte uz stalno miješanje dok pahuljice ne omekšaju i ne počnu se zgušnjavati (oko 5 min). Umiješajte lanene sjemenke i šumsko voće pa još kratko kuhajte dok ne dobijete željenu gustoću i dok se sastojci ne sjedine. Posudu maknite s vatre i zobenu kašu ulijte u zdjelicu za posluživanje.

Ako želite da vaša kaša bude kremastija, prije posluživanja dodajte joj malo tekućeg jogurta. Pospite je preostalim voćem i sjeckanim bademima te odmah poslužite.



Mixed Berry Oatmeal Porridge
serves 1

100ml water
100 ml low-fat milk (or soy milk)
pinch of salt
1 tsp. honey
1/4 tsp. ground cinnamon
3 tbsp. rolled oats
1 tsp. flax seed
150g mixed berries (I used blueberries, red currants and raspberries)

To serve
2 tbsp. liquid yogurt
1 tsp. almonds, roughly chopped
fresh berries

Wash and dry the berries. Reserve few for serving and lightly squash the rest with a fork. Set aside.

In a small pot, combine water, milk and salt. Cook on low heat until it reaches boiling point. Add honey and stir with a wooden spoon until completely melted. Then add rolled oats, stir in the cinnamon and turn the heat to medium high. Cook, stirring constantly, until the oats are soft and the porridge starts to thicken (about 5 mins). Then stir in flax seeds and squashed berries and cook until everything blends and thickens (no longer than 2 mins). Remove from heat and transfer to a serving bowl.

If you want your porridge to have a more creamy texture, add some liquid yogurt to it before serving. Sprinkle with some berries and chopped almonds and serve hot.

Related Stories Widget by LinkWithin

Broj komentara: 28:

  1. That is so colorful, delicious and healthy! You make every dish look so beautiful!

    Cheers,

    Rosa

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad si me podsjetila kako sam nakon boravka u Engleskoj bila odusevljena zobenom kasom i po povratku je sebi kuhala u studentskom domu. A onda sam pomalo zaboravila na nju. Iako uvijek imam zobene pahuljice doma (kao i mijesane od 4 vrste zitarica), i dodajem ih cesto u kruh, muffine, kekse, razna biskvitna tijesta za kolace kao zamjenu za dio brasna.
    Od kad znam za sebe nikad nisam preskocila dorucak, navika koju mi je usadila moja mama, i dan danas moram doruckovati cim se probudim, pa bilo to i u 5 ujutro.
    Jedino sto ne volim je "kontinentalni" tj. slani doruak - meso, jaja, salame i sl. Moj dorucak su uglavnom pahuljice, ili domaci keksi, muffini i sl.
    Divna je kasa koju si pripremila, s bobicastim vocem usto koje obozavam na kvadrat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kada čovjek vidi ove sličice odmah bi je napravio. I ja volim zobenu kašu, zapravo obožavam je a dugo je nisam pripremala kako treba pa sam imala problema s naduvavanjem.
    Što se tiče doručka u zadnje vrijeme najčešće jedem bananu i nekako mi najviše prija. Jabuku ne bih mogla pojesti za doručak, iza njih me niko ne bi najeo:)))
    A tebi hvala što si svoje iskustvo i znanje podijelila s nama.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno izgleda, tako jednostavno, a zdravo, a efektno...Vidjela sam sličan recept u Sensi..Boje su predivne..

    OdgovoriIzbriši
  5. uh, posramila sam se čitajući ovaj post... ja sam danas za doručak pojela par napolitanki :( inače, otkrila sam jedan fini recept za zobenu kažu s coolinarike i otad je često pravim :) tvoja mi se čak i više sviđa jer djeluje zdravije, a s ovim šumskim voćem i puno oku privlačnije :) pliz objavi što prije recept za granolu, mene jako zanima :) tnx

    OdgovoriIzbriši
  6. Tek kelime ile MUHTEŞEM.....

    Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  7. hehe, ovo je baš za mene!! ja ti već duže vrijeme, odnosno od početka faksa jedem za doručak zobene.. obožavam ih! uvijek kupim ono jeftino pakiranje sitnih zobenih pahuljica, oko 5 kn košta 500 g, pa ih miješam sa kozjim mlijekom i dodam najčešće gorki kakao, med i suho voće, najčešće brusnice..ponekad kupim i zamrznuto šumsko voće pa ga zagrijem sa zobenim.. dan kod mene nikad nije počeo bez doručka, naprosto ne funkcioniram bez doručka, a to mi je ujedno i najdraži obrok. Obožavam rano ustati, sjesti se za stol i polako uživati u doručku! pravi mali ritual.. :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Fotografije su izvrsne, ali moram se postideti jer ne pripadam grupi koja bas vodi racuna o dorucku i pravom vremenu za njegovo konzumiranje:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mene stvarno dugo nije bilo pa ti najprije čestitam na vjenčanju i želim vam puno, puno sreće! Volim zobenu kašu, ja si je češće napravim za večeru jer nisam baš tip od doručka, :( No trudim se ujutro pojesti neku voćku, cijeđeni voćni sok ili bananu. Super fotkice!

    OdgovoriIzbriši
  10. Doručak je kod mene neizostavan i apsolutno se slažem sa svakom riječi ovdje napisanom. Sve se može dogoditi ali da ću preskočiti doručak to nikako. Nekada znam i kasniti ujutro pa onda zakasnim još toliko koliko treba za pojesti doručak i krenuti jer bez njega jednostavno ne idem dalje.
    Zobena kaša je često na jelovniku, otprilike ovako kako si je i ti pripremila. Dodatak voća, prije ili za doručak, također, muesli, voćni jogurti, a kada sam ujutro na aktivnostima tipa plivanje onda je to neki kruh, maslac, marmelada, sir, možda neki muffin, puding, .... Doručak tipa jaja, kobasice...., ipak jako rijetko.
    Tvoja zobena kaša zbilja jako lijepo izgleda, bobičasto voće je divno, sve skupa jedan zdravi i lijepi početak dana !

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Monchi,
    da ti iskreno kažem, riječ doručak sve do prije par dana nije postojao ni u mom vokabularu :)
    Ovo mi se čini zaista lagano, zdravo i fino!
    Slike su ti kao i uvijek odlične:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam počela doručkovati prije jedno 2-3 godine. Sada mi je već apsolutno nezamislivo početi dan bez doručka. Doduše, popis namirnica koje mogu pojesti ujutro vrlo je kratak :).. tost sa malo pekmeza, šalica jogurta i malo žitarica ili čokolino. čokolino mi je zapravo najdraži, mada znam da nije baš previše zdrav :)). vikendom se dignemo kasnije pa onda bude i malo bolji doručak (tj. kaloričniji he he) pohani kruh, kajgana i sl..

    zobenu kašu iskreno nisam probala do sada, ali sad kad vidim kod tebe ovu divotu idem ju danas odmah kupiti

    OdgovoriIzbriši
  13. violet love oliti bojci je, neda mi se logirati prek moba al te pratim stalno, znas da mi oci ispadaju haha :D

    slazem se! :)) totalno! meni je dorucak no.1!
    zobenu kasu jako, jako volim. baka ju je nekad kuhala najbolje jer je sama zob bila kvalitetnija, punijeg okusa, a i mlijeko je bilo domace... zamjeram ti ovo sitnicarenje kod tekucine :P masnoce su nam takodjer potrebne, a i kasa je bolja samo sa (malo) masnijim mlijekom. voda nula bodova! :) sa encianovim muscovadom, alnaturinim nerafiniranim ili medom od kestena mi ima super smek. volim da je glatka i gusta, pa zob sameljem u multipraktiku i spremim u posudu pa trosim. takodjer je kombiniram sa baby grisom i palentom, ovisi kak me pucaju hormoni koji dan... :D
    prihvacam sve dodatke u istoimenu. istopljenu 80%-tnu tamnu coksu objerucke. :D
    s krem jogurtom je MMMrak.
    a kaj doruckujem sem Velicanstvene? ovisi... svjezi sirek, vindijine zelene jogurte, domaci punozrnati kruh imam uvijek nasnitan u zamrzivacu pa ga bacim u toster i namazem na vruceg med iliii svoje domace pekmezice, zatim biljni cajevi s limunovim sokom i medom. to volim hladno pa slozim navecer. volim pecena jaja na grill tavici obilno zalivena maslinovim. dalje mi ujutro pasu hladne juhice i razne salate, za to se takodjer pobrinem navecer... jer jedem vec par minuta nakon kaj otvorim oci :D
    zadnja je kavica, crna, mirisna... bez nje ne mogu. a na prazan zeludac cisti otrov.
    i volim ujutro recimo jos prosenu kasu, cous cous ili rizicu na mlijeku. svasta, stvarno! al pojedem duplo jer se stvarno volim fino i obilno napapati ujutro. kasnije vec laganini.

    OdgovoriIzbriši
  14. sram me je i priznati da doručak nije uobičajna navika kod mene već duže vrijeme, nekako se to izgubilo s vremenom a svaki dan si mislim e sutra hoču doručkovati no ništa opet prekasno ustanem... no u svakom slučaju baš ovakvi doručkovi su mi najbolji i svakako ću isprobati ovu verziju sa šumskim voćem

    OdgovoriIzbriši
  15. drago mi je da većina vas ima naviku doručkovati, i to koliko vidim zdrave namirnice :) isto tako mi je drago ako sam neke podsjetila na zaboravljenu kašu ili potaknula da je prvi put probaju. meni je ona trenutno omiljen doručak. kad mi se nešto jako svidi onda ponekad i pretjerujem u tome pa se ubrzo i zasitim, ali zato ste mi vi dali neke izvrsne ideje za zdrav i hranjiv doručak. neke ću sigurno isprobati :)

    @Josipa, potrudit ću se tokom mjeseca objaviti recept za granolu :)
    @Vali, hvala ti :)
    @Violet, uf...odakle da počnem? :D u pravu si što se tiče tekućine. ja nažalost uopće ne bi smjela konzumirati mlijeko, ali to mi jako teško pada pa onda zato sitničarim na ovaj način. isto tako ne smijem ni jaja, ni sireve (barem ne masne, ali isto teško odolijevam pa povremeno kupim posni sir), a ne bi ni jogurt smjela ali koristim onaj vindijin 0,1 ili 0,9. tak da sam ograničena maksimalno. ali evo, u nazad par godina ipak sam skužila da mi ujutro paše slatko (slano mi ne ide uz kavu nikak) i to po mogućnosti voćno. ti se stvarno raznovrsno hraniš ujutro, nema kaj. svaka čast ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. fenomenalno...sinoc smo se vratili sa krace puta a jutros sam odjurila do prodavnice zdrave hrane da kupim ovsene pahuljice...i pitam se kako mi ovo nije nikada palo na pamet..vecno kuburim sa idejama za moj zdrav dorucak ili veceru...i vise mi je dosta integralnih kifli, mladog sira, i povrca...oatmeal...godinama se pitam sto ga ovde nema kad kako sam samo glupa pa to je obicna ovsena kasa...cak sam jutros videla prodaju oatmeal u prahu uvozni po astronomskoj ceni...bobicasto voce je ovde skoro proslo ali eksperimentisacu
    lemon meringue moze da se jede, a takav se i prodaje u zamrznutoj varijanti sa ulupanom tecnom pavlakom...ja sam mozda i vise za tu varijantu...manje posla oko rerne i ukusnije, ali sam se odlucila da postujem original recepta...
    drago mi je sto cemo biti obasuti zdravim receptima jer mi ideje ponestaju..a ako se setim neceg mog originalnog saljem ideju...
    when life gives you lemons, make lemonade!

    OdgovoriIzbriši
  17. :) ja svoj uzobenu kasu 'oplemenim' sa 5 kg secera. sta cu kad' imam 'slatki zub'...

    OdgovoriIzbriši
  18. konacno se vratila, procitala sam sve postove i svi su kao i obicno prekrasni :) cestitam na uplovljavanju u bracnu luku i nadam se da ces biti dobro! (a zobene pahuljice obozavam, pravi zdravi dorucak)

    OdgovoriIzbriši
  19. isprobano i sjajno, doduse nisam imala bobice breskva je posluzila....odusevljavaju me ti cvikeri na stolu boje bobica i novine...genijalno...danas sam videla neki kontest i finaliste koje ocenjuje Cannele e Vanile i slike nisu ni priblizne tvojima, ako opet vidim moras da ucestvujes....samo jos supruga da nagovorim da proba ovu kasu...znas nije beba pa da jede kasice...muskarci...

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Monika,

    za početak moram reći da već duže vrijeme s oduševljenjem istražujem tvoj blog (i kanim ti nešto i napisati). Često ni sama ne znam čemu dati prednost - da se divim više tvojim kuharskim čudesima ili isto tako zamamnim fotografijama. U svakom slučaju, pozdravljam tvoju kreativnost i divno je što je velikodušno dijeliš s nama. :)
    Tek prije pola godine ubacila sam se u svijet gastronomskih blogova i, priznajem, krasan je to svijet; otvaraju se mnogi vidici, što kulinarski, što inspiracija i na drugim nivoima (jer je zamjetno i pohvalno što uz recepte idu i zanimljivi tekstovi).

    Da se konačno bacim na temu doručka i zobene kaše! :) Ona mi je upravo jedan od najdražih doručaka.

    Doručkujem otkad znam za sebe, ali su mi se prehrambene navike radikalno mijenjale. Naime, sve do moje 8-9 godine života uobičajeno je bilo da cijela obitelj jede isto za doručak. Majka se dizala ranije, radila žgance za "čvrgicama" (pržena šunka i slanina) ili pekla bogate kajgane sa šunkom (tj. pršutom) uz more svježe rajčice, nerijetko je pekla i kotlete (to je otac osobito volio), a kad nisi imao inspiracije za nečim posebnim - tražio bi "štafetu" - otprilike 20 cm sušene slavonske (odatle potiče moja majka, a "djelomično" i otac) kobasice i nekoliko šnita, dakako, bijelog kruha. Uvijek mi je bilo čudno kako netko može jesti žitarice za doručak; kako bi se netko, pobogu, najeo od toga?! :D

    Oko moje 11-12 prešli smo na "lakše" stvari (salame umjesto šunke, kobasice i slanine), a kad smo se počeli osvještavati (ili kad je to za nas učinila krvna slika ili vaga), počelo je i mijenjanje menija.

    Danas je to potpuno drugačije.

    Dugo sam vremena ujutro jela proteinski shake u kombinaciji sa svježim voćem. Ali nakon nekoliko godina tijelo je poželjelo, vjerujem, nešto manje "sintetičko", tako da sam se zakrenula drugim tipovima prehrane i otkrila nekoliko zdravih, hranjivih, ali i ukusnih kombinacija.

    Zobenu kašu sam radila slično kao i ti, samo što sam u cijelosti stavljala (zobeno) mlijeko i nisam dodavala jogurt (isto sam kao i ti u potpunosti izbjegavala mlijeko i mliječne proizvode; sada ih izbjegavam djelomično). I upravo mi je taj detalj uvelike poboljšao okus! Napravila sam varijantu s bananom, suhim brusnicama koje sam natapala u vrućem mlijeku, sladom, cimetom i prženim lješnjacima. Uvijek sam uz kašu (ili u njoj) jela nešto od orašida (brazilske orahe, makadamija orahe, blanširane bademe) jer mi jako treba i proteinski dio u svakom obroku kako bih duže vrijeme održala sitost. Gotovo uvijek bih, osim cimeta, u kašu stavila i malo kurkume zbog njenog antibakterijskog svojstva, ali moći da smiri svaku želučanu oluju. Nastojim svako jutro prije doručka polako pojesti punu čajnu žlicu makromeda (može ga se kupiti u Zrnu) u koji sam obilno umiješala kurkume i cimeta. I tako dva puta na dan za prirodno dizanje imuniteta, zdravo grlo i sretan želudac.

    Još jedan meni ukusan, a brz doručak jest ova kombinacija: na čisti kukuruzni kruh namaže se malo tahina i slada. Uz to orašasti plodovi i topla tekućina.

    Ili šaka posnog sira (tofu ako nikako ne smiješ sir), kukuruzni kruh i salatica od svježeg povrća.

    Kad imam vremena i volje, spravim si omlet samo od bjelanjaka, trenutno mi dostupnog povrća (najdraža mi je paprika rog jer je slatkasta i lijepo oboji bjelanjke) i kombinacije začina ("tri K" - kurkuma, kardamom, kumin).

    Do idućeg (vrlo skorog) komentiranja, šaljem ti vesele pozdrave! :)

    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  21. This is a great porridge to kick start a day... and as usual, very eye pleasing and beautiful shot... simple love the props and food :-)

    Sawadee from bangkok,
    Kris

    OdgovoriIzbriši
  22. That photo with the bowl of fruits is absolutely beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  23. You have amazing blog! The recipes are very interesting and the pictures are really great!

    OdgovoriIzbriši
  24. Vaš blog mi je veliko i ugodno iznenađenje!
    Prekrasan je!
    Šaljem vam veliki pozdrav iz Rijeke:)
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  25. Eh ovo mi je ko da čitam priču o sebi. Ne znam zašto ali ja i doručak još uvijek ratujemo. Iako se jako trudim prije posla pojesti nešto konkretno obično to završi na grickanju kakvog voća dok se spremam za posao.
    Najgore od svega je što si svaku večer isplaniram što ću pojesti za doručak ali kad se probudim ne da nisam gladna nego mi je hrana odbojna. :)
    Ovakve papice volim jako ali jedem ih kao desert, a ne doručak.

    Šta da ti kažem osim da se moja borba s tim nastavlja. :D :D

    Ova tvoja kombinacija mi izgleda apsolutno savršeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  26. :) Mogla bih da prepisem ovde pola Andreinog komentara :)

    Imam neki cudan odnos prema vocu jos od detinjstva. Nikad ga nisam volela, ali kao mala su me terali pa sam jos i jela, ali sada jok. Na moju zalost meni se teska i nezdrava hrana ne lepi pa se plasim da cu pogrsnu ishranu "osetiti" prekasno :)

    Inace, zobenu kasu obozavam, ali je to kod mene vecera. I ni blizu tako zdrava kao tvoja. Ja to skuvam u mleku i dodam neskvik :)

    OdgovoriIzbriši
  27. I knew it when I saw your picture on the picassa album of the DMBLGIT. Congratulations!

    OdgovoriIzbriši
  28. Odličan i nadasve zanimljiv recept!
    Mogao bih probati ovaj recept jednoga dana. ;)
    Ja sam također bio na UN dijeti i nakon prvih 91 dana sam prešao na zdravu prehranu na kojoj sam već pet i pol mjeseci.

    Volim jesti jogurt sa zobenim pahuljicama i dodacima na način:

    - 200 g jogurta 2,8% m.m.
    - 30 g (mekanih) zobenih pahuljica
    - ravna žličica cijelog lanenog sjemena
    - ravna žličica mljevenog lanenog sjemena
    - pola žličica mljevenog cimeta
    - dvije malo veće žličice suhog & orašastog voća koje unaprijed isječem putem sjeckalice
    - kriškice kivija

    I to je to. Jednako ukusan i fin obrok koji dugo drži sitost. :)

    OdgovoriIzbriši