9. listopada 2008.

Double chocolate cookies



Nedavno sam negdje na internetu vidjela recept za keksiće punjene čokoladom koji su mi se činili fantastičnima i proganjali su me sve dok ih nisam odlučila napraviti. Međutim, kad sam opet krenula tražiti taj isti recept više ga nisam mogla naći. Zaista više na znam gdje sam ih vidjel
a. Pretražila sam svoje bookmarks uzduž i poprijeko, uposlila sam Google i cijeli Internet preokrenula naglavačke, ali keksiće nisam našla. Ugrubo sam se sjećala postupka rada ali točan popis i omjer sastojka nisam zapamtila. No, moja želja za slatkim ipak je bila jača i odlučila sam sama probati smućkati nešto nalik tim famoznim keksićima. I evo ih... Prhki i lagano hrskavi izvana i bezobrazno čokoladni iznutra :)


Sastojci za 30 keksića:


125 g integralnog brašna
125 g glatkog brašna
125 g maslaca
prstohvat soli
na vrh noža praška za pecivo
50 g šećera u prahu
1 Bourbon vanilin šećer (Dr. Oetker)

2 žlice kakaa
50 g nraibane tamne čokolade
1 žumanjak
15 kockice Milka Noisette čokolade




Brašno prosijte u zdjelu, dodajte mu sol i prašak za pecivo i promiješajte. Zatim dodajte maslac narezan na listiće pa ga prstima umrvite u brašno. Potom dodajte šećer, vanilin šećer, kakao, naribanu čokoladu i žumanjak pa brzo zamijesite prhko tijesto. Zamotajte ga u prozirnu foliju i stavite u hladnjak na sat vremena.

Nakon sat vremena tijesto razvaljajte na debljinu od 2-3 mm pa iz njega okruglim kalupićem promjera 5 cm izrežite 60 krugova. Tijesto je dosta mekano pa ćete morati raditi dosta brzo. Svaki krug malo prstima stanjite na rubovima. Na polovicu izrezanih krugova stavite pola kockice čokolade i zatim preklopite drugim krugom. Prstima pritisnite tj. slijepite rubove keksića kako čokolada prilikom pečenja ne bi istjecala. Dobit ćete nešto što neodoljivo podjeća na male šeširiće :) Zatim uzmite manji okrugli kalup promjera 4-4,5 cm i pomoću njega odrežite višak tijesta oko keksića. Tako će svi biti iste veličine, a i rezanje će dodatno spojiti tijesto tako da čokolada ne iscuri.



Keksiće složite u tepsiju obloženu papirom za pečenje i pecite ih na 180 stupnjeva 10-12 min. Ne trebate ostavljati velik razmak između keksića jer neće jako narasti prilikom pečenja.

Ja sam koristila Milka Noisette čokoladu jer mi je ona jedna od najdražih i fino je kremasta pa sam pretpostavila da bi zbog toga poslužila kao odlično punjenje. Umjesto nje možete koristiti zaista bilo koju vrstu čokolade, od mliječne preko bijele, a mislim da bi odlično prijale čokolade sa tekućim punjenjem, naprimjer sa rum-punč ili voćnim punjenjem. Prostora za eksperimentiranje zaista ima puno, a što je najbolje od svega, svaki put dobijete drugačije keksiće. Ako se ne varam, Milkine čokolade imaju nešto veće kockice od npr. Kraševih čokolada, pa sam ja svaku kockicu još prepolovila. Ako su kockice male onda ih ostavite cijele.

Ovi keksići najbolji su još topli, dok je čokolada u njima još tekuća i kremasta. Bila je to ljubav na prvi griz :) No, kad se ohlade nisu ništa manje ukusni. Pohranite ih u limenu kutiju i grickajte uz šalicu toplog mlijeka ili omiljene kave.



Related Stories Widget by LinkWithin

Broj komentara: 17:

  1. Predivno, zaista predivno... slike fenomenalne, opis detaljan, recept savršen i... sad mi curi voda na usta...sigurno ću ih praviti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Boze, kako ovo izgleda fantasticno, zaista si majstor. Da mi je jedno 3 komada uz ovu kafu ;)
    Ode na to-do listu.

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala vam cure :) keksići su stvarno neponovljivi, mislim da bolje nisam nikad jela...baš sam skromna :D inače me podsjećaju na one kraševe keksiće, mislim da se krašuljci zovu...oni su isto punjeni tako čokoladom...uglavnom, sljedeći put radim duplu mjeru i punim ih raznim čokoladama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je prekrasno! Sličan sam recept vidjela na blogu Da mi je nešto slatko. Radila sam ih prije nekih pola godine, ali meni su bili tvrdi ko kamen, pretpostavjam da sam ih koju minuticu predugo pekla. Bila sam tužna, ali mislim da ću se okušati još jedanput, sad po ovome receptu. :) E da, fotke su opet divne, svaka ti čast na strpljenju.

    OdgovoriIzbriši
  5. @vali, hvala ti :) vidiš, jedino se po blogovima nisam sjetila tražiti...recept sam našla na nekoj engleskoj stranici i nije mi ni palo na pamet pretraživati na hrvatskome...da jesam, skratila bih si muke, ali nema veze...bez muke nema nauke ;)
    @nlo, hihi...hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. mmmm, ja sam pravila nešto slično, a recept sam našla na blogu damijenestoslatko.bloger.hr baš mi se sviđaju i sad kad sam vidjela ove tvoje, sigurno ću i njih isprobati... mislim da ću s bijelom čokoladom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. u potpisu Volim_kuhati :)

    OdgovoriIzbriši
  8. baš mi je drago da ti se sviđaju...ako isprobaš javi kako ti se svidjelo ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obozavam cokoladu i sve s njom.
    Ovi keksici su ti predivni.Znam sigurno da ce biti isprobani.

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš su bezobrazno čokoladni!! Divno izgledaju, a Milka Noisette je i meni najdraža :)

    OdgovoriIzbriši
  11. radila sam nešto jako slično, njamiiii :)

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala vam :)
    @damijenestoslatko, baš sam gledala danas tvoje keksiće i djeluju odlično...isprobat ću i tvoju varijantu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kod tebe mi se dopada tvoja urednost,prelepo izgledaju a u ukus ne sumnjam!

    OdgovoriIzbriši
  14. božanstveni bezobraznici isprobani:)

    OdgovoriIzbriši
  15. imaš taj recept na coolinarki

    OdgovoriIzbriši