10. svibnja 2009.

Marinirano svinjsko pečenje / Marinated Pork Roast

Please scroll down for the English version.


Kad sam prvi put probala meso aromatizirano senfom, oduševila sam se. Inače nisam neki ljubitelj senfa, ali od tada ga uvijek imam pri ruci i često koristim kao sastojak raznih marinada za različite vrste mesa. Bilo da se radi o svinjskom ili telećem pečenju, mesu s roštilja, junećim odrescima pa čak i pilećim fileu, senf mi je postao nezamjenjiv. Od svih varijanti koje sam do sad isprobala, ipak mi je najdraži u kombinaciji sa češnjakom, limunom i svježim začinskim biljem. Upravo sam ovu marinadu iskoristila za današnje pečenje. Ovaj put sam koristila svinjski but, no vi zaista možete iskoristiti bilo koji komad mesa. Zapravo, but je još i najlošiji izbor jer je sam po sebi dosta suh. Ali nama to i nije pretjerano smetalo :) Kao prilog sam pripremila prekrasnu mladu mrkvicu na lešo i bilo je za prste polizati.

Marinirano svinjsko pečenje

komad svinjetine po izboru (oko 1-1,5 kg)

Marinada:
žlica senfa

žlica ulja

3 režnja češnjaka

žlica limunovog soka
žlica Vegete

sol, papar

svježi timijan



Meso očistite od eventualnih žilica, operite i dobro posušite papirnatim ubrusom. Za marinadu pomiješajte senf, ulje, nasjeckani češnjak, limunov sok, Vegetu, sol i papar te po želji dodajte malo svježeg timijana ili ružmarina. Pripremljenom marinadom premažite meso i ostavite ga da odstoji najmanje 4 sata, a najbolje preko noći.


Kad je meso odstajalo, prebacite ga u namašćenu tepsiju, podlijte s malo vode i pecite na 200° C oko 20 minuta. Nakon toga meso pokrijte aluminijskom folijom i pecite još otprilike sat vremena (ovisno o komadu mesa i jačini pećnice) uz često podlijevanje vlastitim sokovima. Potom odstranite foliju i meso pecite još 10-ak minuta da se zažari i dobije lijepu boju.


Marinated Pork Roast

1- 1 1/2kg of pork loin roast (or leg of pork)

For the marinade:
1 tbsp. of mustard
1 tbsp. of neutral oil
3 cloves of garlic, minced
1 tbsp. of freshly squeezed lemon juice
some fresh thyme
1 tbsp. of Vegeta seasoning
salt & pepper

For the marinade, mix the mustard, oil, garlic, lemon juice and fresh thyme. Add salt, pepper and Vegeta seasoning and mix well to combine. Rub the meat with the prepared marinade, put it in a large bowl and cover with a plastic wrap. Let it marinade for at least 4 hours. If you want a somewhat stronger flavour, allow it to marinate for 8-10 hours.

Preheat the oven to 200°C and slightly grease a roasting pan.

Transfer the meat into the prepared roasting pan and pour some water in it so that the meat doesn't burn or stick to the pan. Roast for about 30 minutes and then cover with a tin foil. Bake for another hour (or more, depending on the size of meat and the type of your oven). Every now and then check the meat and pour some of its juices over it so that it doesn't get all dry. When the meat is done, remove the foil and roast for another 10-15 minutes uncovered, until it gets that nice golden colour. Remove from the oven, allow it to cool a bit and cut into slices. Serve with boiled baby carrots or some other vegetables to your choice.


Related Stories Widget by LinkWithin

Broj komentara: 15:

  1. Obožavam senf i skoro uvijek pečem meso premazano sa bar malo senfa jer mi je okus fenomenalan, ovo tvoje jako jako fino izgleda, fotke kao i uvijek divne :D

    OdgovoriIzbriši
  2. mmm this looks so delicious and tasty! Greetings, Maria

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno !!! Niti ja nisam neki ljubitelj senfa ali kad sam pekla koku na pivi, vidjela sam da za ovakve marinade i premaze baš super paše :) Stvarno predivno izgleda !!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je izvrsno! Ja volim senf, ali sljedeći put ću na ovaj način peći meso. Problem mi je što uvijek u zadnji čas odlučujem što ću kuhati. Trebam planirati!

    OdgovoriIzbriši
  5. nisam baš neki ljubitelj senf pa ne znam bi li mi se ovo svidjelo... tko zna, vrijedi probati :) ali meni ove mrkvice sa strane izgledaju baš jako privlačno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jednostavno prelepo. Nema drugih reci.

    Senf volim i ovako, a posebno mi je drag u zajednici sa medom za premazivanje pilecih krilaca pre pecenja u rerni.

    OdgovoriIzbriši
  7. meni je ovo savrseno, senf mogu jesti na zlicu:) odlican receptic, sigurno cu ga probati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim marinirano meso. Nisam nikada jela u ovoj kombinaciji, ali vidim da cu definitivno probati!

    OdgovoriIzbriši
  9. Od kada si stavila ovaj recept na Coolinariku, ja ni jednu drugu marinadu ni ne koristim za svinjsko meso,
    stvarno sam toliko zadovoljna njom da sam i prestala traziti drugu marinadu.
    Zahvaljujem, ovo mi je savrseno :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo lijepo. Rijetko jedem meso, ali probat ce se svakako jednom!

    OdgovoriIzbriši
  11. Najbolji nacin za spremanje pecenja!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kombinacija začina zvuči vrlo obećavajuće, isprobati ćemo, odlične fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja jako volim marinirati meso sa senfom tako da znam da je ovo jako dobra kombinacija. Kao i inače izgleda božanstveno! :)

    OdgovoriIzbriši